سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس قبل از سفر تیمش به ترکیه، در صحبت‌هایی عجیب به اهرم فشاری که از سوی هیأت مدیره متحمل شد اشاره کرده و اعلام کرد نیمکت پرسپولیس را به حسین عبدی به‌عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره تعارف کرده است.

برانکو-پرسپولیس

 سرمربي پرسپوليس حتي به برخي دخالت‌ها در پرسپوليس براي بستن تيم اشاره كرده است.

عبدي اكنون در قامت عضو هيأت‌مديره و سخنگوي باشگاه مي‌گويد: «من هنوز در درستي اين نقل قول دچار شك هستم و نمي‌توانم قبول كنم آقاي برانكو با چنين ادبياتي صحبت كرده باشد. در روزي كه اعلام شده برانكو در جلسه چنين صحبتي انجام داده، بنده اصلا حضور نداشتم. بنده در مراسم ختم حضور داشتم و فقط به آخر آن جلسه رسيدم.تمام بازيكناني هم كه جذب شده‌اند با نظر مستقيم آقاي برانكو بوده و ليست ايشان بوده است. هر بازيكني كه جذب شود مطمئنا با تأييد نهايي ايشان خواهد بود. كمترين وظيفه سرمربي اين است كه تيم موردنظرش براي بازي‌ها را انتخاب كند و اين انتخاب‌ها با نظر ايشان بوده است.»

عبدي ادامه مي‌دهد:«باشگاه با نظر سرمربي اقدام به جذب بازيكن كرده و ايشان با توجه به اينكه 2-3‌ماه قبل از پايان فصل گذشته به پرسپوليس پيوسته، مهم‌ترين كارش در فصل جديد آغاز مي‌شود و برنامه‌ريزي روي اين مسئله بوده است. ايشان بايد شناخت لازم از فوتبال ايران و بازيكنان را به‌دست مي‌آورد. مطمئن باشيد ليستي كه ايشان داده را باشگاه پيگيري كرده و در ادامه آلترناتيوهايي را نيز داشته است.»

عبدي در مورد اينكه آيا برانكو به او نيمكت پرسپوليس را تعارف كرده تأكيد مي‌كند: «من نمي‌دانم برخي رسانه‌ها چرا به بعضي از مسائل توجه نكرده‌اند. من با توجه به مراسم فوت دايي‌ام به اواخر آن جلسه رسيدم و در مورد مسئله ديگري صحبت كرديم و چنين اتفاقي رخ نداد.»

سخنگوي هيأت مديره در ادامه درباره ادعاي برانكو كه بيش از نيمي از مردم تهران را دلال قلمداد كرده مي‌گويد:« به هيچ عنوان نمي‌توانم بپذيرم اين صحبت‌ها از سوي برانكو عنوان شده باشد. اين حرف‌ها توهين به مردم تهران و ايران است و كاملا با شناختي كه از ايشان دارم بعيد است. اين ادبيات آقاي برانكو نيست و البته باشگاه پيگير اين مسئله است و حتما آقاي برانكو در رابطه با اين مصاحبه صحبت خواهند كرد. مطمئنم چنين حرفي را آقاي برانكو نزده و كاملا عجيب است و پيگير اين قضيه هستيم.»

هر چند عبدي سعي در تلطيف اين فضا دارد ولي به‌نظر مي‌رسد اختلاف او با برانكو از حالا آغاز شده و اين موضوع مي‌تواند چالش‌هاي جديدي براي پرسپوليس ايجاد كند. اين در حالي است كه برانكو از خريدهاي پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات كاملا راضي نيست. با اين حال باشگاه هنوز دنبال جذب بازيكنان مورد نظر برانكو است.

کد خبر 301014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha